امروز چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸

سانترال ۸۲۴ پاناسونیک، بررسی ویژگی ها

سانترال ۸۲۴ پاناسونیک، بررسی ویژگی ها

5٫0 rating based on 1,234 ratings
سانترال 824 پاناسونیک

سانترال ۸۲۴ پاناسونیک

 دستگاه های سانترال ۸۲۴ پاناسونیک در دو مدل ۸۲۴ KX-TEM و ۸۲۴ KX-TES تولید و روانه بازار شده اند. این دستگاه های سانترال در همان روزهای آغازین عرضه به بازار به دلیل توانایی منحصر به فرد در کد گذاری و برنامه ریزی آن  ها مورد توجه و استقبال عموم مردم قرار گرفتند. در ادامه مطلب بیشتر در مورد نحوه کد گذاری و برنامه ریزی در این دستگاه ها توضیح می دهیم.

هر دو مدل دستگاه سانترال ۸۲۴ پاناسونیک تقریباً قابلیت هایی یکسانی دارند و از نظر ساختاری و عملکرد در محیط های مختلف با هم تفاوتی ندارند. تنها تفاوتی که در این محصولات مشاهده می شود کارت ارتقای سانترال ۸۲۴ TEM پاناسونیک  است که ظرفیت این دستگاه را از سه خط شهری به ۸ خط شهری رسانده است تا کاربران برای محیط های بزرگتر و کارهای بیشتری از این دستگاه  ها بهره مند شوند.

دستگاه سانترال۸۲۴ TEM پاناسونیک با قابلیت پشتیبانی از ۶ خط شهری و ۱۶ خط داخلی برای استفاده در محیط های متوسط کاربردی مناسبی دارد. البته با نصب کارت هایی مثل TE82480که باعث افزایش ظرفیت این دستگاه ها می شوند، ظرفیت آن را به مقدار قابل قبول تر و کاربردی تری تغییر داد. با نصب این کارت بر روی دستگاه سانترال ۸۲۴ پاناسونیک می توانیم ظرفیت آن را به ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی ارتقاء دهیم.

برای استفاده از ظرفیت های بیشتر از این باید به سراغ سانترال ها پرظرفیت پاناسونیک برویم زیرا این آخرین مقداری است که می توانیم از ظرفیت یک سانترال کم ظرفیت پاناسونیک استفاده کنیم.

برخی از ویژگی های انواع سانترال ۸۲۴ پاناسونیک


یکی از ویژگی های خوب این دستگاه ها امکان اضافه کردن کارت دیزا است. شرکت هایی که تعداد مشتریان زیادتری دارند و همیشه دارای ترافیک بالایی در پاسخگویی به این مشتریان هستند می توانند با نصب کارت دیزا در سانترال ۸۲۴ پاناسونیک ۲ تماس همزمان داشته باشند و به این صورت بتوانند به راحتی پاسخگوی تمامی نیاز های مشتریان باشند. قابلیت استفاده از کارت دیزا در واقع همان اپراتور گویاست.

در صورت استفاده از سانترال ۸۲۴ پاناسونیک می توانید به راحتی متوجه شوید که این دستگاه قابلیت نشان دادن شماره فرد تماس گیرنده را برای ما فراهم نمی کند. از جمله کارت هایی که می توانیم در درون دستگاه سانترال ۸۲۴ پاناسونیک قرار دهیم کارت نمایشگر مشخصات تماس گیرنده برای این دستگاه ها می باشد. این کارت ها به سهولت هر چه بیشتر برقراری ارتباط در دستگاه سانترال کمک ویژه ای می نمایند.

اگر یک کارمند و یک شخص از دستگاه سانترال پاناسونیک استفاده نموده و برای کاری به محیط دیگری مراجعه کند، دیگر کارمندان قسمت های مختلف شرکت می توانند به راحتی پاسخگوی تلفن آن شخص باشند. این ویژگی و برنامه خاص که با نام Call Pick Up شناخته شده است باعث شده تا بسیاری از دغدغه های کاربران استفاده کننده از دستگاه سانترال ۸۲۴ پاناسونیک کم تر شده و به طبع میزان رضایت آن ها نیز بالا برود. این برنامه و ویژگی خاص محصولات پاناسونیک برای هر دو تماس خارجی و داخلی قابلیت استفاده را دارد.

سانترال ۸۲۴ پاناسونیک با بهره مندی از ظرفیت کمتر خطوط شهری و داخلی برای افرادی که به امکانات زیادی برای ارتباط با مشتری نیاز ندارند کاربرد یافته است. در واقع این دستگاه ها بهترین وسیله  برای پاسخگویی تمام نیاز های مشتریان در کسب و کارهای کوچک و نوپا می باشد. سانترال ۸۲۴ پاناسونیک از جمله محصولات تولید شده شرکت پاناسونیک است که با سرویس FTTH ارتباطی نداشته و تحت شبکه کار نمی کند.

به دلیل ویژگی های خوبی که برای این دستگاه ها ذکر شد می توانیم اذعان داشته باشیم که دستگاه های سانترال ۸۲۴ پاناسونیک از جمله پر فروش ترین محصولات در میان سانترال های کم ظرفیت پاناسونیک هستن که  هر ساله شرکت پاناسونیک روانه بازار مصرف می کند.

امکان برنامه ریزی سانترال ۸۲۴ پاناسونیک

برای بهره مندی از تنظیمات مخصوص هر دو مدل سانترال ۸۲۴ پاناسونیک و برنامه  ریزی سانترال پاناسونیک نیاز است تا بدانیم چگونه به این دستگاه ها برنامه بدهیم تا بر طبق کد های مشخص شده بتوانیم از برنامه آن ها استفاده کنیم.

برای این کار دو روش متفاوت وجود دارد. روش اول که کارایی زیادی نداشته و کمتر از آن استفاده می شود، وصل دستگاه سانترال ۸۲۴ پاناسونیک از طریق یک کابل به سیستم های کامپیوتری است تا بتوانیم به وسیله این سیستم ها و نرم افزارهای مخصوص برنامه ریزی به دستگاه سانترال برنامه مخصوص بدهیم و آن را برنامه ریزی کنیم. علاوه بر وصل به کامپیوتر این دستگاه ها را می توان به گوشی های هوشمند تلفن همراه نیز وصل کرد و از این گوشی های هوشمند برای برنامه ریزی هر دو نوع سانترال ۸۲۴ پاناسونیک استفاده نمود.

روش برای برنامه ریزی سانترال ۸۲۴ پاناسونیک استفاده از یک تلفن هیبریدی یا غیر آنالوگ مانند KX-T7730 می باشد. برای این کار باید تلفن ۷۷۳۰ را به جک سانترال ۸۲۴ پاناسونیک وصل کنیم و سپس با الگو های خاصی اقدام به برنامه ریزی این دستگاه های پاناسونیک بکنیم.

بعد از وصل کردن این تلفن دکمه program بر روی آن را زده و سپس از دکمه های ستاره و مربع استفاده می کنیم تا به مرحله رمز برسیم. رمز یا پسورد مورد نظر برای تمامی دستگاه های پاناسونیک ۱۲۳۴ بوده که با وارد کردن آن می توانید به راحتی وارد مرحله کد گذاری شوید.

برای کد گذاری دستگاه سانترال ۸۲۴ پاناسونیک می توانیم از کد های تعریف شده بسیاری استفاده کنیم. مثلا کد ۰۰۰ در این دستگاه ها مربوط به تنظیمات تاریخ به حالت میلادی و تنظیمات ساعت دستگاه می باشد. کد ۲۰۲ نیز در این دستگاه ها برای انتقال تماس و یا مکالمه به کار می رود. با استفاده از این کد می توانید زمان شروع انتقال مکالمه در صورت عدم پاسخگویی به یک داخلی دیگر را تعیین کنید.

   البته باید در نظر داشته باشیم که در تنظیمات سانترال ۸۲۴ پاناسونیک فقط می توانیم تنظیمات قسمت هایی که در حالت چشمک زدن هستند را تغییر دهیم. برای ذخیره سازی تنظیمات جدید اعمال شده بر روی این دستگاه ها نیز می توانیم پس از تغییر تنظیمات هر برنامه دکمه  STORE را فشار دهیم تا تغییرات ایجاد شده در دستگاه سانترال ۸۲۴ پاناسونیک ذخیره شوند.

معین همتی وبسایت شخصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *